מרכז כנרת לחדשנות ויזמות בתחום האגרו-טק,
מיזם משותף לצמח מפעלים ולמכללה האקדמית כנרת.

העולם שלנו משתנה במהירות האור ומציג אתגרים והזדמנויות חדשים מדי יום. ככל שהאוכלוסייה העולמית גדלה בהתמדה, כך גם הצורך שלנו ליצור ביטחון תזונתי בר קיימא. מענה שכזה יכול להיווצר רק על ידי השקעות ממוקדות בחדשנות, שיתופי-פעולה רב תחומיים, ומומחיות רלוונטית.

לאור האתגרים הגלובאליים צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן, קידמו יוזמה חדשנית למינוף היכולות, הידע, ושרשרת הערך של הקואפרטיב כדי להגדיל את העושר המקומי ולחזק את הכלכלה המרחבית. לטובת כך, יצרו שיתוף פעולה ייחודי עם המכללה האקדמית כנרת, והפרויקט הלאומי של קק"ל, רילוקיישן ישראלי – תכנית 2040 ממנו צמחה הפלטפורמה של מרכז כנרת לחדשנות.

מרכז כנרת לחדשנות ממוקם בצפון ישראל על גדות הכנרת היפהפייה, ומציע פלטפורמה ייחודית בת חמישה עמודים שעמה האקדמיה, הטכנולוגיה והקהילות החקלאיות המתקדמות יכולות להתחבר, לעסוק ולשגשג. פלטפורמה זריזה זו מושכת בעלי עניין באמצעות אקסלרטור, קרן השקעות, מרכז מו"פ, חיבורים לתעשייה והאקדמיה ליזמות וחדשנות. עומק המומחיות בשילוב עם הדינמיקה ההולך ומתרחב הופכים אותו למסגרת האידיאלית לצמיחה ותאוצה עבור מיזמים בעולמות המים, המזון ואגריטק.