לחברות ולחברים שלום,

Asset 4

לחברות ולחברים שלום,

בחודש וחצי האחרונים המשכנו את פעילותנו הענפה עבור הקהילה, חנכנו שני פרויקטים שעבדנו עליהם בבתי הספר היסודיים בעמק ואנו מתכנסים לקראת פרויקט שלישי. המשכנו את שיתוף הפעולה עם בית החולים פורייה ואנחנו עובדים על מיפוי צרכי הקהילה. 

Asset 4

שלכם,

ליאת מיטלמן

מנהלת תחום קהילה

על כל אלה אתם מוזמנים לקרוא כאן!

על כל אלה אתם מוזמנים לקרוא כאן!

new logo

שיתופי פעולה עם בית חולים פוריה

הקמת גינה על ידי צמח אבוקדו

 החודש הגיעו עובדי בית האריזה צמח אבוקדו בראשותו של דיאגו אופן להקים גינה חדשה עבור המחלקה השיקומית גריאטרית בביה"ח. צמח אבוקדו תרמה שתילים, פרחים, אדניות ועצים ובעיקר נרתמה לבצע את הגינה

Asset 9

תרומת בובות למחלקת הילדים בביה"ח

בראשית החודש הגיעו נציגות הנהלת החשבונות של משקי עמק הירדן, טלי ליאני וחגית ליברטי למחלקת הילדים בבית החולים פוריה עם משלוח בובות מיוחדות שנתפרו במיוחד עבור ילדי המחלקה, על ידי מועדון הסורגות של קיבוץ תל קציר. הילדים שמחו לקבל מתנה ייחודית שהוכנה במיוחד עבורם.

new logo

צמח עם יתומי הצנחנים והשב"כ

קרן הצנחנים מוציאה בימים אלו את יתומי הצנחנים והשב"כ לפעילות סביב הכנרת.


היתומים הגיעו בתום הסיור שאורגן ע"י אבי גל ודן קפצוק לחוף צמח שם המתינו להם עובדי צמח מפעלים ניסים סלמן ויגאל טויל עם כיבוד רחב לב ואיתם הצוות המובחר מבית שירת הבשר.

Asset 16
new logo

פרויקטים בבתי ספר

Asset 13

תרומת סיב אופטי וחלונות ל"צריף" בבית הספר נעמי שמר בקבוצת כנרת

במהלך חודש אפריל הגיעו ליאת מיטלמן מנהלת תחום קהילה, ואלון קולט סמנכ"ל צמח מפעלים לבית ספר כנרת ע"ש נעמי שמר, לחנוך את הסיב האופטי ואת שיפוץ הצריף שנתרם ע"י קבוצת צמח מפעלים אזוריים.  

קולט סיפר לתלמידי כיתה ח' בבית הספר על ילדותו בכנרת, על פעולתה הענפה של צמח בקהילה, על הזכות להשפיע ועל הצורך תמיד לשאוף למעלה. בסוף הביקור להקת בית הספר שרה לכבוד האירוע המרגש.  פרויקט זה קרה בשיתוף פעולה עם מחלקת החינוך של מועצה אזורית עמק הירדן ובעתיד מתוכנן להגיע לעוד בתי ספר שיהנו ממנו.

תרומת הצללה לבית החינוך המשותף בדגניה

בראשית יוני ערכנו טקס הצגת רשתות הצל שנתרמו בשנה האחרונה על ידנו לבית החינוך המשותף בדגניה. הרשתות הותקנו במספר אזורים בבית הספר בטקס השתתפו מנהל בית הספר זאב בילר, מחנכות כיתות ג-ד נציגי המועצה האזורית עמק הירדן ונציגנו אלון קולת וליאת מיטלמן. במהלך הטקס הודה מנהל בית הספר על התרומה והיישום המהיר. לאחר מכן התקיימה הופעה של להקת בית הספר  בפני המשתתפים. לאחר הטקס שוחח אלון קולט עם תלמידי כיתה ז, והציג בפניהם את האפשרויות פיתוח אישי ואזורי שאנחנו עובדים עליהם בימים אלו.

new logo

הידעתם?!

idea icon

בשבת האחרונה התחילה עונת ליגת קיץ עם הפנינג מושקע מאוד בבית ירח, מחוץ לאולם הכדורסל.

מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות ממתנפחי מים, דוכני אוכל ללא עלות,

פוד טראק של bbb בתשלום במקום ומלא משחקי כדורסל בתוך האולם.

new logo

רוצים לתרום? יש לכם רעיון מקורי?

קיבלתם פנייה מהקיבוץ לסיוע בפרויקט?

Asset 2

ליחצו כאן וצרו קשר עם ליאת מיטלמן!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email