לחברות ולחברים שלום,

Asset 4

לחברות ולחברים שלום,

בחודש וחצי האחרונים המשכנו את פעילותנו הענפה עבור הקהילה, חנכנו שני פרויקטים שעבדנו עליהם בבתי הספר היסודיים בעמק ואנו מתכנסים לקראת פרויקט שלישי. המשכנו את שיתוף הפעולה עם בית החולים פורייה ואנחנו עובדים על מיפוי צרכי הקהילה. 

Asset 4

שלכם,

ליאת מיטלמן

מנהלת תחום קהילה

על כל אלה אתם מוזמנים לקרוא כאן!

על כל אלה אתם מוזמנים לקרוא כאן!

new logo

שיתופי פעולה עם בית חולים פוריה

תרומת שי לחג

עובדי מקסופט התנדבו בביה"ח פוריה בהכנת יצירות ודוכנים במחלקה הגראטרית ופינקו את צוות המחלקה בשי צנוע לחג. לאחר מכן המשיכו העובדים אל מחלקת הילדים ושם חילקו שי לילדי המחלקה שהתרגשו.

לוגו חדש מקסופט 04-2021 (004)
לוגו חדש מקסופט 04-2021 (004)
אימוץ מחלקה גראטרית
בית חולים פוריה
new logo

חלוקת שי לחג בשיתוף עם עמותת המייסדים

Asset 16

לפני ראש השנה חילקה משלחת מצמח מפעלים לוותיקי עמק הירדן שי לחג לכבוד ראש השנה. המשלחת כללה את מנהלי ועובדי צמח מ טכנולוגיות וצמח תערובות  "בצמח, הקהילה היא הבסיס, וותיקי העמק הם השורשים שלנו לכן היה לנו חשוב להעניק להם שי צנוע שימתיק להם את השנה החדשה", סיפרה ליאת מיטלמן מנהלת תחום קהילה בצמח. "זאת ההזדמנות להגיד תודה לעובדים ולמנהלים אשר נרתמו עם חיוך לפרויקט".

Asset 16
new logo

ליווי אירוע עמותת רון לחיילים הבודדים

במהלך חודש אוגוסט ליוונו את אירוע החיילים הבודדים שהופק על ידי עמותת רון לחיילים הבודדים. באירוע השתתפו עשרות חניכי "צבר" אשר פרוסים בקיבוצים ברחבי הארץ.

 

Asset 14
new logo

פרויקטים בבתי ספר

Asset 13

מחשב לכל ילד

התחלנו בפרויקט ייחודי חברתי כלכלי, שבו אנו לוקחים את המחשבים הישנים של עובדי צמח, מפרמטים אותם ומכשירים אותם מחדש. לאחר מכן אנו מחלקים את המחשבים לבתי הספר ובכך מאפשרים לילדי עמק הירדן ללמוד בסביבה ממוחשבת ובאותה הזדמנות תורמים לשימור הסביבה. הפרויקט הוא פרי יוזמתו של מנשה מנש' שלום מנכ"ל צמח מפעלים.

new logo

סיוע בשיקום צופי ים

Asset 3
Asset 3

לאחר הרוחות החזקות שהרסו את סירות הימייה התגייסנו לסייע בשיקום האתר על מנת להחזיר את בני הנוער למים. סייענו בהיקף נרחב בתרומה עבור שיפוץ הסירות.

new logo

מסע גיבורים של נערות ונערי כפר נהר הירדן

Asset 13

בחודש ספטמבר הסתיים מסע ייחודי בהשתתפותם של עשרות נערות ונערים המתמודדים עם בעיות בריאותיות מורכבות. המסע נמשך 4 ימים ובכל יום צעדו המשתתפים בין 5 ל-7 ק"מ ששולבו עם פעילויות ייחודיות. מהות המסע הייתה לאפשר למשתתפים מפגש עם אנשים, דמויות וסיפורים ייחודיים ומעוררי השראה שעודדו אותם להתמודדות ונתינה, בנוסף הכירו המשתתפים את נקודות החן בצפון הארץ. 

new logo

רוצים לתרום? יש לכם רעיון מקורי?

קיבלתם פנייה מהקיבוץ לסיוע בפרויקט?

Asset 2

ליחצו כאן וצרו קשר עם ליאת מיטלמן!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email