חברת "עוף טוב" מבית משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, מהחברות המובילות במשק בתחום ייצור ושיווק מוצרי עוף, מבצעת בימים אלו מהלך להחלפת אריזות ולשדרוג הטעם של מוצרי שניצל עוף.
המהלך מתבצע כחלק מאסטרטגיה להתמקד בטעמו של השניצל, שהינו המאכל הלאומי האהוב על כל בני הבית, ושתמיד מכניס שמחה לכל ארוחה.
האריזות החדשות משדרות בולטות וכייפיות ומבליטות את הייחוד של מוצרי "עוף טוב".
במהלך זה, השקיעה "עוף טוב" כ-5 מליון ₪.
מערכת הטעם שופרה בתהליך ארוך של ניסיונות ומבחני טעימה חיצוניים, המרקם והפריכות שופרו ע"י שימוש בפירורים וחומרי גלם חדשים. המוצרים זכו לציונים גבוהים במבחני הטעימה.
מדיניות "עוף טוב" הינה שיפור תמידי של מוצריה. יתרונותיה באים לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם, כמו גם ברמת הפיקוח והשליטה בכל שלבי היצור. "עוף טוב" פועלת בשיטת השליטה הרציפה: החל משלב המדרגה, דרך הלולים במשקים והייצור, וכלה בהפצה למדפים ברשתות השיווק ובמרכולים.
בחברת "עוף טוב" מגדלים את העופות מפקחים ומבקרים על התנאים התברואתיים ומלווים את כל תהליכי הטיפול במוצרי העוף, בפיקוח וטרינרי קפדני ובהדרכה צמודה.
מוצרי "עוף טוב" הינם סדרת השניצלים היחידה מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים ומ-100% רכיבים טבעיים.
העוף מקבל תוספים טבעיים ממקורות צמחיים וגדל כלל ללא אנטיביוטיקה או זרזי גדילה.
פיתוח הסדרה מתאפשר בשל היותה של קבוצת עוף טוב אינטגרציה חקלאית השולטת לאחור בשרשרת הערך ואחראית על התזונה ואופן הגידול של העופות. התפיסה של הפחתת השימוש באנטיביוטיקה בבעלי חיים מקורה בחשש להתפתחות חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה וחשיפה של בני האדם אליהם כתוצאה משאריות אנטיביוטיקה שנותרו בבשר.