לראשונה החברה תמכור ברשתות השיווק מוצרי דגים; היקף ההשקעה במהלך 3 מיליון ₪
קבוצת 'עוף טוב' מתרחבת לענף הדגים: קבוצת 'עוף טוב', מהחברות המובילות בישראל בייצור ושיווק מוצרי עוף והודו והמובילה בישראל בייצור ושיווק מוצרי עוף ללא אנטיביוטיקה, משיקה מותג חדש – 'דג טוב', במסגרתו יימכרו ברשתות השיווק מוצרי דגים מוכנים לאכילה. כרגע מציעה החברה סדרה של שישה מוצרי דגים מוכנים לאכילה. החברה השקיעה כ- 3 מיליון ₪ בתהליך הפיתוח שארך 3 שנים.
"זהו מהלך אסטרטגי המסמן את יעדי הפיתוח העסקי של הקבוצה. את המוניטין והמומחיות שצברנו בתחום מוצרי העוף, אנחנו מאמצים כעת גם לתחום מוצרי הדגים".
מוצרי הדגים של מותג 'דג טוב' מיוצרים בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, תוך עמידה בתקנים המחמירים בישראל (לפי תקני( ISO 14000, ISO 9001, HACCP וכן תקנים אירופאים ואמריקאי USDA, EFSA. המוצרים בסדרת 'דג טוב' החדשה משווקים בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות וכן בשוק המקצועי ולייצוא.
המוצרים בסדרת 'דג טוב' החדשה עונים על ערכי התזונה הים תיכונית הנחשבת לבריאה ובשל כך מאומצת על ידי צרכנים בכל העולם. הם נהנים מיתרונות תזונתיים חשובים: תכולת החלבון בהם גבוהה והם מהווים תחליף בריא ומזין לצמחוניים הצורכים דגים. בנוסף, הם דלים בשומן ובקלוריות וקלים לעיכול.
שוק מוצרי הדגים הקפואים המוכנים לאכילה
קטגוריית הדגים הקפואים המוכנים לאכילה בישראל נאמדת ב- 24 מיליון ₪ בשנה והציגה גידול של 12% בשנת 2018. מותג דלידג (נטו) מוביל את הקטגוריה, עם כ-50% נתח שוק, המותג הפרטי של רמי לוי מחזיק ב-3.6% נתח שוק, וב- 8.4% הנוספים מחזיקים יצרנים/מותגים קטנים (על פי נתוני סטורנקסט).
צריכת הדגים בישראל נמצאת בעליה מתמדת. עם זאת היא עדיין נמוכה ביחס לעולם. ההערכות הן כי צריכת הדגים הממוצעת לנפש בישראל היא כ- 12 ק"ג לנפש בשנה, כשבמערב אירופה היא עומדת על כ- 20 ק"ג לנפש בשנה, ביוון ובאיטליה כ- 35 ק"ג לנפש בשנה וביפן היא מגיעה ל- 65 ק"ג לנפש בשנה.
בהתייחס לנתוני הקטגוריה אומרת טרופ קירש: "זיהינו פוטנציאל גבוה בשוק מוצרי הדגים הקפואים המוכנים לאכילה ובכוונתנו להיות שחקן מוביל ומשמעותי ולהשיג 25% מנתח השוק בשנת הפעילות הראשונה".
קבוצת "עוף טוב", שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 וכיום הינה היצרנית המובילה של מוצרי מזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומוצרי הודו. 'עוף טוב' מייצרת עבור השוק הקמעונאי מוצרי עוף בכמה קטגוריות, בהן: מוצרי עוף קפואים מוכנים לאכילה הכוללים שניצלים וקציצות; פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים ארוזים וחלקי עופות קפואים ארוזים. השנה השיקה קבוצת עוף טוב מותג חדש 'דג טוב' הכולל מוצרי דג קפואים מוכנים לאכילה.
קבוצת 'עוף טוב' מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. מוצרי עוף טוב מאפשרים לכל המשפחה ליהנות ממזון איכותי, מגוון וטעים באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב אודות, ההיסטוריה, תחומי הפעילות ומגוון המוצרים של החברה.